پیش بینی های محتمل درباره آینده سئو موتور های جستجو

ما انسان ها در پیش بینی آینده ناتوان هستیم و کسی نمی تواند ادعا کند که می تواند آینده را بگوید و یا آینده را بداند ولی این امر نباید موجب شود که فکر کنیم همه چیز از کنترل ما خارج است چرا که سئو یکی از همین مقوله هاست که افراد حرفه ای و خبره در این زمینه می توانند اظهار نظر کنند و حتی آینده آن را نیز پیش بینی نمایند همانطور که بسیاری از سیاستمداران می توانند راجبه اوضاع سیاسی پیش بینی هایی کرده و اظهاراتی داشته باشند.
البته باید به این موضوع توجه داشت که خیلی کم پیش می آید که پیش بینی درباره آینده سئو درست از آب درآید چرا که گوگل هیچ گاه اسرار و تغییرات آینده خود را به وضوح با کاربران در میان نمی گذارد ولی گاها با توجه به مشاهدات پیش بینی ها چندان سخت نخواهد بود.
اگر کمی عاقلانه و با دقت به صفحات نتایج گوگل نگاه کنیم حقایقی را به دست خواهیم آورد و از آنها می توان پیش بینی کرد که گوگل در آینده به چه مواردی بیشتر اهمیت می دهد.
پیش بینی های آینده سئو
با توجه به مطالعات صورت گرفته سه رویکرد مطرح است
تجربه کاربری، amp یا شتاب صفحه موبایل، هوش مصنوعی. بنابراین می توان نتیجه گرفت که هر سایتی باید بیشتر از قبل به این سه موضوع اهمیت بدهد.
در گذشته بسیاری از افراد با اندکی علم و دانش و مطالعه می توانستند تا حدودی اعمال سئو سایت خود را انجام دهند ولی امروزه این کار تنها از دست افراد حرفه ای بر می آید یک سئو کار حرفه ای باید علاوه بر اطلاعات فنی راه های ارتباطی با کاربران را بشناسد و بداند و در این صورت تنها نیمی از راه را پیموده و باید به دنبال راه های تعامل باشد.
شاید بتوان به جرات گفت تنها چیزی که در گذشته و امروزه به صورت گسترده مطرح و مورد اهمیت است UX یا تجربه کاربری است چرا که کاربران برای گوگل بسیار باارزش هستند و در اینجا می توان پیش بینی کرد که سایت هایی که دارای اطلاعات مفیدی هستند و توانسته اند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند در این زمینه موفق خواهند بود.
متاسفانه امروزه همه افراد به فکر آمار و ارقام بیهوده هستند و از کنار میزان کیفیت و رضایت مندی کاربران به راحتی می گذرند به طوری که ۴۵%بازاریابان سرگرم ارقام بیهوده هستند و بسیاری از آنالیز وب سایت برای مشاهده وضعیت سایت خود استفاده کرده اند و تعدادی نیز معتقدند اصلا توجهی به آنالیز سایت ندارند.
توجه داشته باشید شما نباید از رقبای خود عقب بمانید. شما به راحتی می توانید از ابزاری که بیشترین اطلاعات را درباره رویکرد و آینده گوگل در اختیارتان می گذارد و نام آن کنسول گوگل است به طور رایگان بهره مند شوید.
سیستم ایندکس گوگل دوگانه شده اند ایندکس محتوا برای موبایل و ایندکس محتوا برای دسکتاپ و ایندکس برای موبایل از نظر گوگل مهم تر است چرا که امروزه بسیاری از کاربران از گوشی موبایل خود برای بازدید از صفحات سایت استفاده می کنند.
فاکتور جدید amp
Amp مخفف accelerated mobile pages به معنای موبایل شتاب دار است و گوگل به محتوا موبایل اهمیت بسیاری می دهد و به عنوان یک فریم ورک آمده است تا وبمستران به راحتی قادر باشند در سرعت بارگذاری صفحات موبایل سایت خود شتاب دهند.
Amp فاکتور جداگانه در رنکینگ نبوده است ولی هر وب سایت بهتر است صفحات amp را بسازد تا در در جستجو گوگل بیشتر جستجو شود.
رنک برین نشانه ای است که در الگوریتم گوگل وارد شده است تا مشخص کند چه کلمات مشابه ای در یک صفحه وجود دارد و وب سایت هایی که می خواهند از رنک برین امتیاز خوبی بگیرند باید کلمات کلیدی مرتبط را در یک محتوا جای دهند.
لطفا از سایر مقاله های سئو وردپرس دیدن فرمایید .