چت آنلاین در وردپرس با افزونه Live Chat by Supsystic

با سلام خدمت کاربران گرامی و محترم. امروز با مقاله آموزشی دیگر در خدمت شما هستیم تقاضا داریم با ما همراه باشید.
تجارت الکترونیک که همگی کم و بیش با آن آشنا هستیم یکی از مهم ترین تجارت های مدرن و امروزه شده است و بسیاری از این تجارت برای کسب درآمد خود استفاده می کنند تجارت بدون مشتری یک امر فانی است و هیچ کارایی خاصی ندارد پس مهم ترین عامل پابرجا ماند این تجارت مشتریان می باشند. مشتری مداری و جذب کاربران یکی از عوامل با اهمیت در تجارت الکترونیک است که باید رعایت شود. این سوالی که در اینجا پیش می آید این است که چگونه مشتریان را راضی نگه داشته و حتی آنها را جذب و برای همیشه مشتری خود کنیم؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که هر سایتی که دارای سرویس و محصولی برای ارائه است نیازمند پشتیبانی است و همین پشتیبانی منجر به ارتباط با کاربران سایت و در نتیجه رفع نیاز آنها خواهد شد یکی از راه های ارتباطی چت آنلاین در وردپرس است.
سیستم چت در وردپرس
سیستم چت منجر به اعتماد کاربران به سایت و در نتیجه خود شما می شود و به کاربران شما کمک میکند تا هر زمان از شبانروز که با مشکل و سوالی مواجه شدند آن را با شما در میان بگذارند این سوالات عموما در زمینه محصول و سرویس سایت شماست و شما به راحتی می توانید به آنها پاسخ دهید.
ایجاد چت آنلاین در وردپرس با live chat by supsystic
این افزونه ایجاد سیستم چت آنلاین در سایت های وردپرسی است که در ابتدای کار شما باید افزونه را دریافت و نصب و فعالسازی نمایید. بعد از اتمام نصب در بخش تنظیمات پیشخوان بخشی با عنوان افزونه نمایش داده می شود که برای ایجاد چت آنلاین باید بر روی آن کلیک کنید.
افزودن فرم جدید
برای ورود به بخش تنظیمات بر روی setting کلیک کنید در این صفحه شما تنظیمات کلی افزونه را مشاهده می کنید و دارای چندین تب مجزا است.
تب design
این تب دارای دو زیرمجموعه است که یکی برای ظاهر سیستم چت و دیگری مربوط به متن های نمایشی سیستم می باشد.
Chat position: محل نمایش سیستم را از این قسمت تعیین کنید که به طور پیش فرض در سمت راست در زیر می باشد.
Width: عرض چت را بر حسب پیکسل و یا واحد درصد تعیین نمایید.
Height of messages box: ارتفاع چت را بر حسب پیکسل و یا واحد درصد تعیین نمایید.
Chat bar padding: مقدار فاصله از درون چت را برحسب پیکسل از این قسمت انتخاب کنید.
Main theme color: رنگ اصلی سیستم چت را مشخص کنید.
Main theme titles color: رنگ عناوین مختلف چت را انتخاب کنید
Main background color: شخصی سازی رنگ پس زمینه چت را انتخاب نمایید.
Main text color: رنگ متون اصلی چت را تعیین نمایید.
Main font family: نوع فونت خود را تعیین کنید که معمولا این فونت های انگلیسی هستند و به کار ما نمی آیند.
Draggable: خاصیت کشیدن و رهاکردن و یا جابجایی چت را از این قسمت فعال و یا غیرفعال کنید.
Enable agent avatar: یک گراواتار نمایش داده می شود که با آنلاین شدن تصویر به تصویر پشتیبان اصلی تغییر خواهد کرد.
Enable additional chat options: خاصیت های اضافی و بیشتری را می توانید از این قسمت فعال یا غیرفعال کنید.
قسمت texts
در این قسمت متون مورد نظر خود را وارد کرده و یا تغییر دهید در واقع متون بخش های مختلف را می توانید شخصی سازی کنید.
تب when show
در این تب تنظیمات مربوط به زمان نمایش دادن سیستم چت را انجام می دهید.
Whom to show: کسانی را که می خواهید به آنها زمان نمایش داده شود را مشخص کنید.
Show on next pages: می توانید تعیین کنید در چه صفحات نمایش دهد که که گزینه های این بخش: نمایش در تمامی صفحات، از نمایش در برگه،نوشته بعدی یا نمایش ندادن در برگه و نوشته بعدی می باشد
Time display settings: این گزینه بسیار کارآمد است چرا که می توانید یک بازه زمانی خاص را برای نمایش سیستم تعیین کنید.
Date display settings: در این قسمت می توانید تاریخی را تعیین کنید که سیستم چت در آن تاریخ نشان داده شود.
Days display settings: در این گزینه می توانید روزهای خاصی از هفته را مشخص کنید.
When to show chat: این گزینه دارای سه گزینه زیرمجموعه است به گونه ای که تعیین کنید چه زمانی چت نمایش داده شود، بعد از لود کامل صفحه، تاخیر بعد از زمانی خاص، کلیک کردن کاربر و….
تب pre chats triggers
اگر شما بخواهید که زمانی که آنلاین می شوید هشداری به کاربری که مایل است با شما چت کند برود و یا برعکس هشداری برای شما بیاید و شما را مطلع سازد از این گزینه استفاده کنید.
تب user registration
در این تب می توانید تعیین کنید که چت آنلاین به چه کاربرانی نشان داده شود.
تب notifications
در اینجا می توان هشدار صوتی را فعال کرد تا زمانی که کاربری وارد سایت شد و پیامی را ارسال کرد شما را باخبر سازد همچنین با کلیک بر روی Select sound می توانید صدای دلخواه خود را انتخاب نمایید در قسمت بعدی هم می توانید گزینه را فعال کنید که به طور خودکار هر چند ثانیه یک بار عمل رفرش انجام شود و همچنین می توانید در این قسمت ایمیل خود را وارد کنید تا زمانی که پیامی آمد و شما آفلاین بودید به شما ایمیل داده شود. تب agents در این تب تیم پشتیبانی خود را تکمیل کنید و با کلیک بر روی add new agents می توان یک عضو را نام نویسی و به این بخش افزود. تب code اگر با کد های css و html آشنایی دارید می توانید در این تب به شخصی سازی سیستم چت خود بپردازید. در انتها نیز تمام تغییرات را ذخیره و سیستم چت آنلاین خود را تست و چک کنید. ممنون از همراهی صمیمانه شما.